4 Mart 2012 Pazar

Moulinex Rende

Moulinex yeni çıkardığı rende ile bu sene kendisinden çok konuşulacağını ispatlamış oldu. Renkli, zevkli bayanların mutfaklarına almaları için bir çok nedeni var. Farklı rende ve doğrama stilleri bulunan Moulinex Rende ile sofraların şenleneceğini söyleyebilirim. Sofralarınızda başarılı olmanın şimdi farklı bir nedeni var. Aman bunu kimse duymasın. Ben aslında mutfak robotu almak için çıktığımda moulinex fresh express ile karşılaştım. Tasarım ve görünüş olarakta mutfağımda bulunmasını nasıl istedim anlatamam.

Aklıma farklı da bir fikir geldi sadece kırmızı rengi bulunan Doğrayıcının keşke farklı renkleri de çıksa.  Çünkü bu tasarım da bir Rendenin mutfağınızda farklı bir ahenk yarattığını söyleyebilirim. Ben kullandım ve çok memnun kaldım. Düşünen ve yazımı okuyan misafirlerime ürünü tavsiye ediyorum. Alacak olan arkadaşlar ürünü güle güle kullansınlar.

Moulinex Fresh Express


Tek düğme ile çalışır
-45° döndürülerek çıkarılabilir besleme tüpü
-Kolay çıkarılabilir 5 farklı bıçak
-Tabağa Servis
-Özel saklama sistemi sayesinde tüm bıçakları Fresh Express üzerinde muhafaza imkanı
-Kompak
-5 farklı bıçak, 5 fonksiyon: ince rende-kalın rende-ince dilimleyici-kalın dilimleyici-peynir rendesi
-Metal dış yüzey
-Tabağa servis
-Kolay kullanım
-Ergonomik tasarım
-Hızlı sonuç


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder